Dūmainība un dūmošana » Tehniski jautājumi

Forums » Tehniski jautājumi » Dūmainība un dūmošana

Lapas: [1] 2
Dūmainība un dūmošana ( 1172 )
Emmux22

Avatar

28 ziņas

PM

2.8CRD
Nevaru iziet skati dēļ "dūmošanas"

Pamatpārbaude- pateica TA dīzeļu pārbaudē ka nedaudz uzsit baltu dūmu un dūmainību nenomērija vispār.. kautgan dūms tur manuprāt knapi saskatāms bija.
OK, Nomainiju gaisa filtru, ielēju bākā pie dīzeļa klāt pretdūmošanas piedevu, uz aci dūmu pa lielam ārā neredz ne tukšgaitā, ne slodzē braucot.

Atkārtotā pārbaude - neko vairs neteica pie dīzeļa pārbaudes, nomērija dūmainību ( 0,50 ), pateica viss OK, bet iebraucot boksā atkal pateica ka ir "dūmošana", zili-pelēki dūmi esot. nu nedaudz no noteikta leņķa redz ka kautkas tur nāk ārā pa to izpūtēju...
Rezultāts - atkal 2 par "ievērojama motora dūmošana"

Vai ir kāds kas ir saskāries ar kautko līdzīgu, kad dūmainība ir normas robežās, pat ļoti laba es teiktu, bet ieliek 2 par dūmošanu....? Varbūt ir ieteikumi ko darīt lai TA izlaiž cauri ?

Atbildēt uz šo ziņu
Tigeris

Avatar

560 ziņas

PM

Ja dūmi ir gaiši, tad izpūtēja pusē nekadas šamaņošanas nelīdzēs! Konkrētu padomu iedot nevaru, bet ticamāk jāmeklē cēlonis sprauslu/augstspiediena sūkņa virzienā.
Mājas kārtībā gan laikam vienīgais, ko var izveikt,ir samērit sprauslām atplūdes,lai spriestu vai kāda nav pa visam bēdiga kļuvusi un netur spiedienu
Pilns Youtube ar video kā to izdarīt,izmantojot plastmasas caurulītes un lielās mediciniskās šlirces kā mērtraukus.
Pie video parasti ir arī apraksti- cik max atpūde normālai sprauslai (kaut kas lidz 10-15ml/minutē ,škiet bija -izlasīsi)
Ja paveicas,ka tik viena sprausla grēko,tad vēl var risināt . Ja visas vienādi- un slikti,jāmeklē dīzelisti ar stendiem utt...Izmaksas nepatikamas tādā gadījumāa diemžēl, jo sprauslu izdabūt arā bloka dažreiz ir sarežģitāk nekā nopirkt jaunu!

Atbildēt uz šo ziņu
IlmarsG!!

Avatar

1730 ziņas

PM

2.8CRD ar automātisko kārbu, šķiet pārbaudē vispār negāzēja, mērīja tukšgaitā. Tukšgaitā 0.50 ir daudz. Man ar veco 2.5TD vienugad ar gāzi grīdā bija 0.48.
CRD ar automātisko kārbu bez slodzes gāzēt nedrīkstēja, pamēģini iespiest gāzes pedāli grīdā braucot, būs vai nebūs dūms aizmugurē. Protams, pie iesiluša motora.

Gan jau boksā braucot tehniķi pamanīja, ka dūmo.

CV 1998.g. 2.5TD LE

Atbildēt uz šo ziņu
Tigeris

Avatar

560 ziņas

PM

IlmarsG!!: "2.8CRD ar automātisko kārbu, šķiet pārbaudē vispār negāzēja, mērīja tukšgaitā. Tukšgaitā 0.50 ir daudz. Man ar veco 2.5TD vienugad ar gāzi grīdā bija 0.48.
CRD ar automātisko kārbu bez slodzes gāzēt nedrīkstēja, pamēģini iespiest gāzes pedāli grīdā braucot, būs vai nebūs dūms aizmugurē. Protams, pie iesiluša motora.

Gan jau boksā braucot tehniķi pamanīja, ka dūmo.

CV 1998.g. 2.5TD LE"


Mēra uz apgriezieniem ,cik atļauj tukšgaitas ierobežotajs- šim motora modelim (ap 2500apgr)

Atbildēt uz šo ziņu
IlmarsG!!

Avatar

1730 ziņas

PM

Lai paskatās, vai gāzi dodot dūmo vai nē.
Manējam jau mēra šķiet pie 4800-5200,

CV 1998.g. 2.5TD LE

Atbildēt uz šo ziņu
Emmux22

Avatar

28 ziņas

PM

Jā, jā, mēra uz max iespējamajiem 2500 apgriezieniem. Bet tam mērījumam neesot nekāda sakara ar dūmošanu. Man tas bija jaunums Dīzeļa pārbaudē viss ok, bet 2 ieliek par to ka vizsuāli redzas dūmi ( mērinstruments - acs ;) ).

Atbildēt uz šo ziņu
IlmarsG!!

Avatar

1730 ziņas

PM

Pārlasi pārbaudes noteikumus, tur kaut kas bija par vizuālu pārbaudi.

Atbildēt uz šo ziņu
Emmux22

Avatar

28 ziņas

PM

IlmarsG!!: "Pārlasi pārbaudes noteikumus, tur kaut kas bija par vizuālu pārbaudi."

Nu ir protams likumā arī tas viss minēts, neko nelikumīgu jau nedara. Tikai dīvaini ka ar zondi pārbauda , un tad vēl vizuāli jāskatās. Sanāk tie mērījumi ar zondi pa lielam ir kaķim zem astes. ( tur jau arī nomēra izplūdes gāzu caurredzamību ) Džeks kas pārbauda dīzeļmotoru saka - viss ok, laimīgu ceļu tālāk! Iebrauc boksā un visi citi inspektori sāk celt pretenzijas, jo telpā tas dūms vairāk redzas

Atbildēt uz šo ziņu
Lapas: [1] 2

Forums » Tehniski jautājumi » Dūmainība un dūmošana
Iet uz:

Pašlaik online: Neviens nav online