viena auto dzīves stāsts. moš kādam interesēs))) » Tehniski jautājumi

Forums » Tehniski jautājumi » viena auto dzīves stāsts. moš kādam interesēs)))

Lapas: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 [55]
viena auto dzīves stāsts. moš kādam interesēs))) ( 87232 )
Bango

Avatar

968 ziņas

PM

Man domāt ka lielo izplūdes caurumu vajadzētu aiztaisīt,un trubas vilkt no abu kolektoru galiem ,kur viņas savienojas kopā?

Atbildēt uz šo ziņu
Ezis2

Avatar

1669 ziņas

PM

Bango: "Man domāt ka lielo izplūdes caurumu vajadzētu aiztaisīt,un trubas vilkt no abu kolektoru galiem ,kur viņas savienojas kopā?"
Tipa tauta saukto zirnekli veidot ? kautkada jega jau bus bet es laikam tadas galejibas neiesu var jau ari pa 3-4K uzustit kompresoru no usas :D:D kurs pa taisno instelajas uz sita motora bet tad jau tur vadiba ari bus jabuvee... isak sakot kosmos.

Atbildēt uz šo ziņu

T@C limited 1999.3,8 - T@C 2001. LXI 3,8

Ezis2

Avatar

1669 ziņas

PM

PASSATizhi: "

3.3 ir visa magistrāle 57. 63 ir 3.8 tizli jā. foršāk būtu atdalīt kolektorus, un vilkt divas caurules. vietas daudz. bet nafig vajag. "

Man 01 gadam lidz mufleram 63 bet aiz muflera 57, es domaju ka CRD dizeliem tur ir tas pats stasts ar 42 mm caurminu jo konstruktivi tas izputejs tads pats, tur ja to mufleru nomet nost tad ari dizels visdrizak saks braukt labak.

Atbildēt uz šo ziņu

T@C limited 1999.3,8 - T@C 2001. LXI 3,8

PASSATizhi

Avatar

2953 ziņas

PM

nemaz nezināju ka šitāda herņa notiek ar atsperu atbalstiem. atrast vietā arī izrādijās izaicinājums! amīša atbalsts gan neizbrīna

https://content33-foto.inbox.lv/albums/t/tdir5/chrysler/balsts.sized.jpg?1650614797

https://content33-foto.inbox.lv/albums/t/tdir5/chrysler/balsts1.sized.jpg?1650614910

nejauši sanāca nodot veco sakusušo katalizatoru no 3.3 matora. neticēju savām acīm, kad kontā iekrita 270eur. bik pieliekot var nopirkt vēl vienu voyageru

Atbildēt uz šo ziņu

GV 3.3 05' w211 04'4m A200tq Honda cbf600sa

Ezis2

Avatar

1669 ziņas

PM

Es kad jaucu savam 01 gadam, nemu ami ara stoiku zbora redzeju tur to pasu izbira aluminija sulfata kaudze, tad ieraudzuju ka tas aluminija klucis iet uz galu iepreksejai saimneicsi uzikusi jaunus atbalstus, jaunus amjus ,bremzu diskus uzlikas bet sito izlaida Vecejam labajam Limitedam taduu aluminija meslu tur nav, tur vis ka pie cilvekiem taisits lai brauktu

Atbildēt uz šo ziņu

T@C limited 1999.3,8 - T@C 2001. LXI 3,8

Ezis2

Avatar

1669 ziņas

PM

A katalizatori normala shema tapec jau vinus tagad zog Es ari padzirdeju ka baigais cipars esot par katiem acerejos ka man kautkur plaukta stav gadus 20 kats no Audi 100 bendzinieka atradu aizvedu un dabiuju 90 eras.Uzpircejs teica ka daziem labiem veciem 600 eru vertiem Japaniem kats maksa vairak ka tas auto
Es tam 90 eram piemetu nedaudz klat naudas un fatera auto ieliku jaunas lustras faters ari laimigs.

Atbildēt uz šo ziņu

T@C limited 1999.3,8 - T@C 2001. LXI 3,8

Lapas: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 [55]

Forums » Tehniski jautājumi » viena auto dzīves stāsts. moš kādam interesēs)))
Iet uz:

Pašlaik online: Neviens nav online